Наукова періодика України | Теорія і практика сучасної психології | ||
Добренко І. А. Технологічні прийоми психоаналізу у рекламній діяльності / І. А. Добренко // Теорія і практика сучасної психології. - 2017. - № 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2017_2_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Добренко І. А. Технологічні прийоми психоаналізу у рекламній діяльності / І. А. Добренко // Теорія і практика сучасної психології. - 2017. - № 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2017_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |