Наукова періодика України | Теорія і практика сучасної психології | ||
Skorek E. M. School children with speech disorders / E. M. Skorek, Z. Tarkowski // Теорія і практика сучасної психології. - 2016. - № 2. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2016_2_14 Зазначено, що учні з порушеннями мови знаходяться в особливо складній ситуації в школі, так як мова є основним засобом взаємодії в аудиторії, сприймається як інструмент для обміну цінностями та інформацією. Всі фізичні, емоційні та соціальні аспекти людського існування залежать від навичок спілкування в соціумі. Підраховано, що близько 30 % дошкільних і молодших школярів страждають від деяких форм порушення мови. Результатом є складні психологічні та соціальні проблеми, які, з одного боку, порушують процес взаємодії з учителями, а з іншого, створюють несприятливі соціально-метричні ситуації або порушення в сфері суспільних відносин. Більш того, вони порушують сферу емоцій і почуттів, які можуть бути частково обумовлені вище несприятливої соціальної ситуації. Вони перешкоджають процесу взаємодії з однолітками. Обмежені можливості спілкування з навколишнім середовищем створюють комунікативний бар'єр, який негативно впливає на почуття безпеки та довіри до інших людей у цих дітей. Розглянуто різні підходи до вирішення проблеми. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Skorek E. M. School children with speech disorders / E. M. Skorek, Z. Tarkowski // Теорія і практика сучасної психології. - 2016. - № 2. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2016_2_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |