Наукова періодика України Товари і ринки


Лабурцева О. 
Управління ризиками в маркетингових дослідженнях / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2018. - № 1. - С. 155–167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2018_1_15
Розглянуто сутність ризиків, що пов'язані з проведенням маркетингових досліджень. Визначено ризики, які виникають на окремих етапах маркетингового дослідження, а також способи їх нейтралізації. Запропоновано й розглянуто на прикладі методичний підхід до планування маркетингового дослідження в умовах ризику з урахуванням цінності інформації.
  Повний текст PDF - 446.773 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лабурцева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лабурцева О. Управління ризиками в маркетингових дослідженнях / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2018. - № 1. - С. 155–167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2018_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лабурцева Олена Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського