Наукова періодика України | Товари і ринки | ||
Лабурцева О. Управління ризиками в маркетингових дослідженнях / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2018. - № 1. - С. 155–167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2018_1_15 Розглянуто сутність ризиків, що пов'язані з проведенням маркетингових досліджень. Визначено ризики, які виникають на окремих етапах маркетингового дослідження, а також способи їх нейтралізації. Запропоновано й розглянуто на прикладі методичний підхід до планування маркетингового дослідження в умовах ризику з урахуванням цінності інформації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лабурцева О. Управління ризиками в маркетингових дослідженнях / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2018. - № 1. - С. 155–167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2018_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |