Наукова періодика України Товари і ринки


Корж М. 
Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства / М. Корж, І. Чуб // Товари і ринки. - 2017. - № 2(2). - С. 40–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2%282%29__5
Проведено оцінку напрямів і шляхів адаптації вітчизняних крупних промислових підприємств до кризових умов господарювання через використання психологічних аспектів управління змінами. Запропоновано ресурсоорієнтовану модель управління маркетинговою діяльністю у вигляді гнучкого механізму, що уможливлює контролювати реалізацію маркетингових функцій на будь-якому етапі розвитку подій і виконання маркетингової програми.
  Повний текст PDF - 438.97 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корж М.
  • Чуб І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корж М. Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства / М. Корж, І. Чуб // Товари і ринки. - 2017. - № 2(2). - С. 40–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2(2)__5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Корж Марина Володимирівна (економічні науки)
  • Корж Марина Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського