Наукова періодика України | Товари і ринки | ||
Корж М. Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства / М. Корж, І. Чуб // Товари і ринки. - 2017. - № 2(2). - С. 40–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2%282%29__5 Проведено оцінку напрямів і шляхів адаптації вітчизняних крупних промислових підприємств до кризових умов господарювання через використання психологічних аспектів управління змінами. Запропоновано ресурсоорієнтовану модель управління маркетинговою діяльністю у вигляді гнучкого механізму, що уможливлює контролювати реалізацію маркетингових функцій на будь-якому етапі розвитку подій і виконання маркетингової програми. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корж М. Ресурсоорієнтована модель управління маркетингом виробничого підприємства / М. Корж, І. Чуб // Товари і ринки. - 2017. - № 2(2). - С. 40–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2(2)__5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |