Наукова періодика України Товари і ринки


Fayvishenko D. 
The concept of brand positioning / D. Fayvishenko // Товари і ринки. - 2016. - № 1. - С. 25–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2016_1_5
  Повний текст PDF - 364.19 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fayvishenko D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fayvishenko D. The concept of brand positioning / D. Fayvishenko // Товари і ринки. - 2016. - № 1. - С. 25–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2016_1_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Файвішенко Діана Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського