Наукова періодика України | Товари і ринки | ||
Кутаренко Н. Канали збуту органічної продукції / Н. Кутаренко // Товари і ринки. - 2014. - № 1. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2014_1_4 Розглянуто різні джерела збуту органічної продукції, їхні переваги та недоліки. Наведено розподіл різних каналів реалізації такої продукції в розвинутих європейських країнах. Приділено увагу мотиваційним факторам здійснення купівлі органічної продукції у різних точках продажу та запропоновано впровадження конкретних маркетингових стратегій для суб'єктів агропродовольчої системи на ринку органічних продуктів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кутаренко Н. Канали збуту органічної продукції / Н. Кутаренко // Товари і ринки. - 2014. - № 1. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2014_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |