Наукова періодика України Товари і ринки


Ткаченко Т. 
Формування споживчої цінності туристичного продукту / Т. Ткаченко, М. Бойко // Товари і ринки. - 2012. - № 2. - С. 5-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2012_2_3
Розкрито актуальність дослідження проблеми формування споживчої цінності туристичного продукту. Наведено сучасний аналітичний інструментарій і запропоновано поетапну процедуру дослідження процесу формування його споживчої цінності. Представлено узагальнюючі значення споживчих характеристик показників, які обумовлюють споживчу цінність туристичного продукту.
  Повний текст PDF - 769.859 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ткаченко Т.
  • Бойко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ткаченко Т. Формування споживчої цінності туристичного продукту / Т. Ткаченко, М. Бойко // Товари і ринки. - 2012. - № 2. - С. 5-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2012_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ткаченко Тетяна Іванівна (1959–) (економічні науки)
  • Ткаченко Тетяна Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського