Наукова періодика України | Таврійський науковий вісник | ||
Кузькіна Т. В. Формування ефективної маркетингової стратегії підприємства / Т. В. Кузькіна, І. К. Тімофєєв // Таврійський науковий вісник. Економічні науки. - 2016. - Вип. 95. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnven_2016_95_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузькіна Т. В. Формування ефективної маркетингової стратегії підприємства / Т. В. Кузькіна, І. К. Тімофєєв // Таврійський науковий вісник. Економічні науки. - 2016. - Вип. 95. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnven_2016_95_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |