Наукова періодика України Таврійський науковий вісник


Кузькіна Т. В. 
Формування ефективної маркетингової стратегії підприємства / Т. В. Кузькіна, І. К. Тімофєєв // Таврійський науковий вісник. Економічні науки. - 2016. - Вип. 95. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnven_2016_95_9
  Повний текст PDF - 501.422 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузькіна Т.
  • Тімофєєв І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузькіна Т. В. Формування ефективної маркетингової стратегії підприємства / Т. В. Кузькіна, І. К. Тімофєєв // Таврійський науковий вісник. Економічні науки. - 2016. - Вип. 95. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnven_2016_95_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кузькіна Тетяна Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського