Наукова періодика України | Технічні науки та технології | ||
Мошель М. Практикум з фізики рідких кристалів у навчальному процесі студентів інженерних спеціальностей / М. Мошель, М. Гриценко, О. Рогоза, А. Ковтун, Т. Тепла // Технічні науки та технології. - 2016. - № 1. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2016_1_14 Запропоновано лабораторний практикум з фізики рідких кристалів [1], роботи з якого пропонується включати до списку виконуваних робіт як у курсі фізики, так і під час вивчення спеціальних дисциплін, наприклад, "Засоби візуалізації вимірювальної інформації", "Матеріали електронної техніки" та інших, що вивчають студенти, які навчаються за спеціальностями "Електронні системи", "Радіоелектронні апарати", "Метрологія та інформаційно-вимірювальні технології", "Електронні пристрої та системи". У лабораторному практикумі представлено 10 лабораторних робіт з фізики рідких кристалів. Вивчення фізики рідких кристалів та їх застосування суттєво підвищить фахову підготовку студентів і магістрантів, які вивчають інформаційні технології, займаються розробкою сучасних пристроїв відображення інформації на дисплеях на основі рідких кристалів. Звернено увагу на застосування рідких кристалів як первинних перетворювачів для сенсорів у рідкокристалічній електроніці. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мошель М. Практикум з фізики рідких кристалів у навчальному процесі студентів інженерних спеціальностей / М. Мошель, М. Гриценко, О. Рогоза, А. Ковтун, Т. Тепла // Технічні науки та технології. - 2016. - № 1. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2016_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |