Наукова періодика України ScienceRise


Угоднікова О. І. 
Порівняння специфіки та особливостей визначення поняття маркетингу та брендінгу у галузі туризму та готельного господарства / О. І. Угоднікова, А. А. Жигло // ScienceRise. - 2017. - № 7. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2017_7_5
  Повний текст PDF - 429.184 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Угоднікова О.
  • Жигло А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Угоднікова О. І. Порівняння специфіки та особливостей визначення поняття маркетингу та брендінгу у галузі туризму та готельного господарства / О. І. Угоднікова, А. А. Жигло // ScienceRise. - 2017. - № 7. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2017_7_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Угоднікова Олена Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського