Наукова періодика України | ScienceRise | ||
Naumenko L. The subordinate concept "marketing" in the contemporary business English discourse / L. Naumenko // ScienceRise. - 2015. - № 5(1). - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_5%281%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Naumenko L. The subordinate concept "marketing" in the contemporary business English discourse / L. Naumenko // ScienceRise. - 2015. - № 5(1). - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_5(1)__19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |