Наукова періодика України ScienceRise


Гуменюк А. В. 
Маркетингові дослідження світового ринку овочевої продукції: досвід для України / А. В. Гуменюк // ScienceRise. - 2015. - № 2(3). - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_2%283%29__7
  Повний текст PDF - 328.305 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуменюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуменюк А. В. Маркетингові дослідження світового ринку овочевої продукції: досвід для України / А. В. Гуменюк // ScienceRise. - 2015. - № 2(3). - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_2(3)__7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гуменюк Алла Валеріївна (економічні науки)
  • Гуменюк Алла Володимирівна (медичні науки)
  • Гуменюк Антоніна Валеріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського