Наукова періодика України | Теоретична і дидактична філологія | ||
Вернигора О. Критерії, показники та рівні сформованості лінгвокраїзнавчої компетентності майбутніх учителів української мови та літератури / О. Вернигора // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 28. - С. 26-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2018_28_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вернигора О. Критерії, показники та рівні сформованості лінгвокраїзнавчої компетентності майбутніх учителів української мови та літератури / О. Вернигора // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 28. - С. 26-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2018_28_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |