Наукова періодика України | Соціальні виміри суспільства | ||
Солдатова В. Трансляція смислів постмодерної культури засобами реклами: результати візуального дослідження / В. Солдатова // Соціальні виміри суспільства. - 2013. - Вип. 5. - С. 530-545. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2013_5_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Солдатова В. Трансляція смислів постмодерної культури засобами реклами: результати візуального дослідження / В. Солдатова // Соціальні виміри суспільства. - 2013. - Вип. 5. - С. 530-545. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2013_5_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |