Наукова періодика України Системи управління, навігації та зв'язку


Nesterenko K. 
The application of information technologies during maintenance to ensure the reliability of the operation of aviation equipment / K. Nesterenko, S. Rahulin, I. Syroizhka, О. Dmitriev, N. Zhivitsky, A. Sharabaiko // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 1. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_1_27
У ході експлуатації авіаційної техніки проводиться комплекс робіт за підтримкою і відновленням її коректності і працездатного стану, якщо це необхідно і можливо. Ці задачі вирішуються за допомогою інформаційних систем при обслуговуванні авіаційної техніки. При необхідності і можливості під час експлуатації авіаційної техніки виконується комплекс робіт за підтримки і в ідновлення її виправданого і виправданого стану. Задачі реєстрації з використанням ІТ-рішень при обслуговуванні авіаційної техніки. Технічне обслуговування літаків є важливою складовою авіаційної системи, яка забезпечує функціонування авіації у всьому світі. У цілому продуктивність повітряного руху зростає, а жорсткі вимоги до серйозної графіки промислових рейсів обумовлюють необхідність збільшення інтенсивності використання повітряних судів. Продовжено вживання вимог до своєчасного технічного обслуговування. Технічне обслуговування - це комплекс робіт (наборів операцій), який виконується на авіаційному обладнанні під час попередньої і післяопераційної підготовки, зберігання та транспортування з метою підтримки його працездатності. Продукти для технічного обслуговування - це не нові продукти, які виконуються завдання, передбачені в виробничому завданні. Якість технічного обслуговування відображає якості праці інженерно-технічного персоналу авіаційно-технічного обслуговування об'єкта. Першочергова задача системи якості - надавати організації по технічному обслуговуванню гарантовану можливість виробництва надійних виробів. Для оцінки повноти відповідності об'єму і технологіям виконання робіт, наданих виконавцям і передбаченим завданням технічного обслуговування, а також для порівняння результатів роботи різних операторів і співробітників з встановленими стандартами, необхідними для покращення процедури та оцінки ефективності. Якість обслуговування забезпечується технологічним обладнанням і організацією процесу з використанням ІТ-систем, які повинні відповідати правилам, затвердженим компетентними організаціями за технічним обслуговуванням.
  Повний текст PDF - 301.596 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Nesterenko K.
  • Rahulin S.
  • Syroizhka I.
  • Dmitriev О.
  • Zhivitsky N.
  • Sharabaiko A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Nesterenko K. The application of information technologies during maintenance to ensure the reliability of the operation of aviation equipment / K. Nesterenko, S. Rahulin, I. Syroizhka, О. Dmitriev, N. Zhivitsky, A. Sharabaiko // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 1. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_1_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського