Наукова періодика України Системи управління, навігації та зв'язку


Бабіч С. М. 
Метод класифікації запитів інформаційного сервісу підприємства / С. М. Бабіч, Д. В. Гриньов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 1. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_1_21
Розглянуто основні методи аналізу роботи першої лінії підтримки інформаційного сервісу підприємства за технологією ITIL. Проаналізовано фактори, що впливають на ефективність роботи команди підтримки та бізнес-процесу у цілому. Представлено висновки з можливої оптимізації процесу для найбільш ефективної взаємодії користувачів та сервісного центру.
  Повний текст PDF - 550.753 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бабіч С.
  • Гриньов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бабіч С. М. Метод класифікації запитів інформаційного сервісу підприємства / С. М. Бабіч, Д. В. Гриньов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 1. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_1_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського