Наукова періодика України Системи управління, навігації та зв'язку


Шуляк М. Л. 
Експериментальне дослідження алгоритму керування режимами роботи транспортного агрегату / М. Л. Шуляк, А. Т. Лебедев, М. П. Артьомов, В. П. Мальцев // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 3. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_3_13
Обгрунтовано режим постійної швидкості, як найкращій з позиції енергозбереження, запропоновано алгоритм керування режимами роботи агрегату та інформаційний комплекс для його реалізації. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що функціонування агрегату в режимі, котрий найбільш наближений до постійної швидкості, є найкращим з позиції паливної економічності. Підтверджено вплив зміни маси вантажу на функціональні параметри транспортного агрегату.
  Повний текст PDF - 599.501 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шуляк М.
  • Лебедев А.
  • Артьомов М.
  • Мальцев В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шуляк М. Л. Експериментальне дослідження алгоритму керування режимами роботи транспортного агрегату / М. Л. Шуляк, А. Т. Лебедев, М. П. Артьомов, В. П. Мальцев // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 3. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шуляк Михайло Леонідович (технічні науки)
  • Артьомов Микола Прокопович (технічні науки)
  • Мальцев Валентин Петрович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського