Наукова періодика України | Соціально-трудові відносини: теорія та практика | ||
Цимбалюк С. О. Теоретико-методологічні та прикладні аспекти формування капіталу бренду роботодавця / С. О. Цимбалюк // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2016. - № 1. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2016_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цимбалюк С. О. Теоретико-методологічні та прикладні аспекти формування капіталу бренду роботодавця / С. О. Цимбалюк // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2016. - № 1. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2016_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |