Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Сусська О. 
Мотиваційна парадигма інформаційного вибору за умов персоніфікації медіа-комунікативного простору / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_2_11
  Повний текст PDF - 208.927 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сусська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сусська О. Мотиваційна парадигма інформаційного вибору за умов персоніфікації медіа-комунікативного простору / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сусська Ольга Олександрівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського