Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Otreshko N. 
Interpretations of the Concept of "Subject": From Classical Traditions to Post-Modern Theories / N. Otreshko // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 4. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2015_4_10
  Повний текст PDF - 137.735 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Otreshko N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Otreshko N. Interpretations of the Concept of "Subject": From Classical Traditions to Post-Modern Theories / N. Otreshko // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 4. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2015_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Отрешко Наталія Борисівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського