Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Дембіцький С. 
Вступ до проблематики досліджень змішаного типу / С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 143-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2015_2_11
  Повний текст PDF - 291.277 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дембіцький С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дембіцький С. Вступ до проблематики досліджень змішаного типу / С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 143-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2015_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дембіцький Сергій Сергійович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського