Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Саєнко Ю. 
Соціальні індекси: теорія і практика / Ю. Саєнко, Ю. Привалов, Г. Чепурко, О. Гончарук, В. Піддубний, Ю. Сапєлкін, Н. Ходорівська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 101-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2014_2_9
  Повний текст PDF - 338.092 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Саєнко Ю.
  • Привалов Ю.
  • Чепурко Г.
  • Гончарук О.
  • Піддубний В.
  • Сапєлкін Ю.
  • Ходорівська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Саєнко Ю. Соціальні індекси: теорія і практика / Ю. Саєнко, Ю. Привалов, Г. Чепурко, О. Гончарук, В. Піддубний, Ю. Сапєлкін, Н. Ходорівська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 101-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2014_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Саєнко Юрій Іванович (1936-2016) (економічні науки)
  • Привалов Юрій Олексійович (філософські науки)
  • Чепурко Гульбаршин Іскаківна (соціологічні науки)
  • Гончарук Олександр Савович (соціологічні науки)
  • Ходорівська Наталія Вікторівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського