Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Мазурок А. Чинники електоральної популярності ВО "Свобода” / А. Мазурок, В. Паніотто, Н. Харченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 82-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2014_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мазурок А. Чинники електоральної популярності ВО "Свобода” / А. Мазурок, В. Паніотто, Н. Харченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 82-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2014_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |