Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Резнік В. Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення / В. Резнік, О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 157-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2014_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Резнік В. Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення / В. Резнік, О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 157-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2014_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |