Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Большов Є. Вимірювання кількості покусів собаками в кількісних опитуваннях: вплив контексту і телескопічний ефект / Є. Большов, Д. Пирогова, А. Мирошниченко, А. Марцінків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_3_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Большов Є. Вимірювання кількості покусів собаками в кількісних опитуваннях: вплив контексту і телескопічний ефект / Є. Большов, Д. Пирогова, А. Мирошниченко, А. Марцінків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_3_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |