Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Большов Є. 
Вимірювання кількості покусів собаками в кількісних опитуваннях: вплив контексту і телескопічний ефект / Є. Большов, Д. Пирогова, А. Мирошниченко, А. Марцінків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_3_12
  Повний текст PDF - 198.092 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Большов Є.
  • Пирогова Д.
  • Мирошниченко А.
  • Марцінків А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Большов Є. Вимірювання кількості покусів собаками в кількісних опитуваннях: вплив контексту і телескопічний ефект / Є. Большов, Д. Пирогова, А. Мирошниченко, А. Марцінків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського