Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Шульга О. Чому "феноменологічна соціологія” неможлива / О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 1. - С. 46-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_1_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шульга О. Чому "феноменологічна соціологія” неможлива / О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 1. - С. 46-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_1_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |