Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Демків О. Соціальний капітал українського суспільства: сильні та слабкі капіталогенерувальні структури / О. Демків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 3-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_4_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Демків О. Соціальний капітал українського суспільства: сильні та слабкі капіталогенерувальні структури / О. Демків // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 3-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_4_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |