Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Шульга О. 
З приводу вживання терміна "феноменологічна соціологія”: арґументація "за” / О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 112-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_4_10
  Повний текст PDF - 220.492 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульга О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульга О. З приводу вживання терміна "феноменологічна соціологія”: арґументація "за” / О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 112-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шульга Олександр Миколайович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського