Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Лейн Д. Громадянське суспільство у старих і нових державах-членах ЄС. Ідеологія, інституції та просування демократії / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 37-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лейн Д. Громадянське суспільство у старих і нових державах-членах ЄС. Ідеологія, інституції та просування демократії / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 37-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |