Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Набруско І. 
Соціокультурна роль грошей у процесі споживання / І. Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_12
  Повний текст PDF - 170.78 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Набруско І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Набруско І. Соціокультурна роль грошей у процесі споживання / І. Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського