Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Бурлачук В. 
Трапеза як предмет соціологічного дослідження / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_4_12
  Повний текст PDF - 160.819 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бурлачук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бурлачук В. Трапеза як предмет соціологічного дослідження / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бурлачук Віктор Фокич (1953–) (філософські науки)
  • Бурлачук Віктор Фокіч (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського