Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Міщенко М. 
Вплив результатів президентських виборів 2004 і 2010 років на емоційне самопочуття прихильників різних політичних сил / М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 41-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_3_5
  Повний текст PDF - 194.342 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Міщенко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Міщенко М. Вплив результатів президентських виборів 2004 і 2010 років на емоційне самопочуття прихильників різних політичних сил / М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 41-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_3_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського