Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Батаєва К. 
Ґендерна візуальність сучасної реклами / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 136-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_3_10
  Повний текст PDF - 249.616 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Батаєва К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Батаєва К. Ґендерна візуальність сучасної реклами / К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 136-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_3_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського