Наукова періодика України | Синопсис: текст, контекст, медіа | ||
Погребняк І. Соціально-психологічні засади маніпуляції в рекламі / І. Погребняк. // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2013. - № 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stkm_2013_3-4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Погребняк І. Соціально-психологічні засади маніпуляції в рекламі / І. Погребняк. // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2013. - № 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stkm_2013_3-4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |