Наукова періодика України Studia philologica


Швецова М. Г. 
Полікодовість рекламного тексту як модульної дискурсивної одиниці / М. Г. Швецова, В.І. Мельник // Studia philologica. - 2013. - Вип. 2. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stfil_2013_2_15
  Повний текст PDF - 161.939 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Швецова М.
  • Мельник В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Швецова М. Г. Полікодовість рекламного тексту як модульної дискурсивної одиниці / М. Г. Швецова, В.І. Мельник // Studia philologica. - 2013. - Вип. 2. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stfil_2013_2_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельник Валентина Іванівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського