Наукова періодика України Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики


Агарков О. А. 
PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков, С. С. Щербина // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 79. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2018_79_12
  Повний текст PDF - 203.752 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Агарков О.
  • Щербина С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Агарков О. А. PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков, С. С. Щербина // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 79. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2018_79_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Агарков Олег Анатолійович (соціологічні науки)
  • Щербина Сергій Степанович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського