Наукова періодика України Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики


Полторак В. А. 
Соціальний маркетинг як технологія регулювання кризових проблем у соціальній сфері суспільства / В. А. Полторак // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 78. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2018_78_7
  Повний текст PDF - 207.588 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полторак В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полторак В. А. Соціальний маркетинг як технологія регулювання кризових проблем у соціальній сфері суспільства / В. А. Полторак // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 78. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2018_78_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського