Наукова періодика України Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики


Полторак В. А. 
Організаційна культура як чинник, що впливає на проведення ефективних маркетингових досліджень у бізнесі / В. А. Полторак // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2017. - Вип. 74. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2017_74_10
  Повний текст PDF - 175.509 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полторак В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полторак В. А. Організаційна культура як чинник, що впливає на проведення ефективних маркетингових досліджень у бізнесі / В. А. Полторак // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2017. - Вип. 74. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2017_74_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського