Наукова періодика України | Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики | ||
Шинкаренко О. Є. Маркетингові соціологічні дослідження в структурі електорального маркетингу / О. Є. Шинкаренко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 67-68. - С. 92-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2015_67-68_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шинкаренко О. Є. Маркетингові соціологічні дослідження в структурі електорального маркетингу / О. Є. Шинкаренко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 67-68. - С. 92-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2015_67-68_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |