Наукова періодика України Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики


Полторак В. А. 
Соціальний маркетинг: сучасні проблеми розвитку та застосування в освітній, медичній, культурній, територіальній, доброчинній, ідеологічній сферах українського суспільства / В. А. Полторак // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 65-66. - С. 12-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2015_65-66_4
  Повний текст PDF - 353.848 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полторак В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полторак В. А. Соціальний маркетинг: сучасні проблеми розвитку та застосування в освітній, медичній, культурній, територіальній, доброчинній, ідеологічній сферах українського суспільства / В. А. Полторак // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 65-66. - С. 12-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2015_65-66_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського