Наукова періодика України Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики


Шинкаренко О. Є. 
Бренд політичної партії в електоральному маркетингу / О. Є. Шинкаренко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 63. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2014_63_24
  Повний текст PDF - 308.66 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко О. Є. Бренд політичної партії в електоральному маркетингу / О. Є. Шинкаренко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 63. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2014_63_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шинкаренко Олена Євгенівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського