Наукова періодика України Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики


Шинкаренко О. Є. 
Електоральний маркетинг: сутність, основні функції, завдання / О. Є. Шинкаренко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2012. - Вип. 56. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2012_56_29
  Повний текст PDF - 346.484 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко О. Є. Електоральний маркетинг: сутність, основні функції, завдання / О. Є. Шинкаренко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2012. - Вип. 56. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2012_56_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шинкаренко Олена Євгенівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського