Наукова періодика України | Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики | ||
Рожков И. Я. Социологические контуры современного брендинга / И. Я. Рожков, Т. Л. Багаева // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2012. - Вип. 55. - С. 91-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2012_55_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рожков И. Я. Социологические контуры современного брендинга / И. Я. Рожков, Т. Л. Багаева // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2012. - Вип. 55. - С. 91-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2012_55_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |