Наукова періодика України Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики


Чудовська-Кандиба І. А. 
Суб’єкт в рекламних практиках / І. А. Чудовська-Кандиба // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2010. - Вип. 46-47. - С. 155-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2010_46-47_17
  Повний текст PDF - 545.414 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чудовська-Кандиба І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чудовська-Кандиба І. А. Суб’єкт в рекламних практиках / І. А. Чудовська-Кандиба // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2010. - Вип. 46-47. - С. 155-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2010_46-47_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чудовська-Кандиба Ірина Анатоліївна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського