Наукова періодика України | Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики | ||
Яненко Я. В. Гедонистические ценности в рекламе / Я. В. Яненко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2010. - Вип. 46-47. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2010_46-47_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яненко Я. В. Гедонистические ценности в рекламе / Я. В. Яненко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2010. - Вип. 46-47. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2010_46-47_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |