Наукова періодика України Системні технології


Коваленко І. В. 
Оцінювання задоволеності споживачів продукції та послуг / І. В. Коваленко, В. В. Кійко // Системні технології. - 2017. - Вип. 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2017_2_12
Розглянуто існуючі підходи до оцінювання задоволеності споживачів продукції та послуг. Показано, що необхідним є враховувати найбільш важливі для споживача характеристики продукції. Запропоновано використання методу аналізу ієрархій для визначення пріоритетних напрямів діяльності поліпшення системи менеджменту якості.
  Повний текст PDF - 1.778 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваленко І.
  • Кійко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваленко І. В. Оцінювання задоволеності споживачів продукції та послуг / І. В. Коваленко, В. В. Кійко // Системні технології. - 2017. - Вип. 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2017_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваленко Ірина Вікторівна (технічні науки)
  • Коваленко Іван Васильович (технічні науки)
  • Коваленко Ігор Віталійович (технічні науки)
  • Коваленко Ігор Васильович (1963–2021) (технічні науки)
  • Кійко Вікторія Вікторівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського