Наукова періодика України | Системні технології | ||
Коваленко І. В. Оцінювання задоволеності споживачів продукції та послуг / І. В. Коваленко, В. В. Кійко // Системні технології. - 2017. - Вип. 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2017_2_12 Розглянуто існуючі підходи до оцінювання задоволеності споживачів продукції та послуг. Показано, що необхідним є враховувати найбільш важливі для споживача характеристики продукції. Запропоновано використання методу аналізу ієрархій для визначення пріоритетних напрямів діяльності поліпшення системи менеджменту якості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваленко І. В. Оцінювання задоволеності споживачів продукції та послуг / І. В. Коваленко, В. В. Кійко // Системні технології. - 2017. - Вип. 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2017_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |