Наукова періодика України Системні технології


Островская Е. Ю. 
Формирования адресных предложений клиентов с учетом их предпочтений методами Data Mining / Е. Ю. Островская, А. И. Михалев // Системні технології. - 2013. - Вип. 3. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2013_3_13
Розглянуто ситуацію на прикладі сегментації покупців з використанням методів Data Mining на прикладі одного з найбільш популярних підходів до підвищення лояльності - Direct Marketing.
  Повний текст PDF - 204.269 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Островская Е.
  • Михалев А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Островская Е. Ю. Формирования адресных предложений клиентов с учетом их предпочтений методами Data Mining / Е. Ю. Островская, А. И. Михалев // Системні технології. - 2013. - Вип. 3. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2013_3_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського