Наукова періодика України | Системні технології | ||
Островская Е. Ю. Формирования адресных предложений клиентов с учетом их предпочтений методами Data Mining / Е. Ю. Островская, А. И. Михалев // Системні технології. - 2013. - Вип. 3. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2013_3_13 Розглянуто ситуацію на прикладі сегментації покупців з використанням методів Data Mining на прикладі одного з найбільш популярних підходів до підвищення лояльності - Direct Marketing. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Островская Е. Ю. Формирования адресных предложений клиентов с учетом их предпочтений методами Data Mining / Е. Ю. Островская, А. И. Михалев // Системні технології. - 2013. - Вип. 3. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2013_3_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |