Наукова періодика України | Стандартизація. Сертифікація. Якість | ||
Мирошниченко О. Політика "активного маркетингу" як складова моделі системи управління якістю діяльністю ВНЗ / О. Мирошниченко // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2014. - № 1. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2014_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мирошниченко О. Політика "активного маркетингу" як складова моделі системи управління якістю діяльністю ВНЗ / О. Мирошниченко // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2014. - № 1. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2014_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |