Наукова періодика України Сучасна стоматологія


Дрок В. О. 
Кейс-метод в навчальному процесі лікарів-інтернів / В. О. Дрок // Сучасна стоматологія. - 2018. - № 2. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2018_2_23
На сучасному етапі розвитку медицини практична діяльність лікаря-стоматолога передбачає безперервний процес самоосвіти, здатність до якого повинна формуватися з першого дня навчання у вищому освітньому закладі й логічно продовжитись під час проходження інтернатури. Мета роботи - підвищити ефективність навчального процесу лікарів-інтернів за фахом "Стоматологія" на основі наукових підходів до питань суті та змісту самостійної роботи. При організації самостійної роботи педагог пропонує конкретне завдання, пов'язане із практичною діяльністю лікаря-стоматолога, контролює виконання й надає своєчасні вказівки лікарям-інтернам, аналізує процес обстеження та лікування пацієнта, написання історії хвороби, а також перевіряє, якими знаннями, уміннями та навичками оволоділи лікарі-інтерни в процесі виконання даної роботи. У даному випадку ситуаційна задача або лікувальний процес виконує роль зовнішнього подразника, що стимулює пізнавальну активність лікарів-інтернів. Однією із форм такої роботи є метод аналізу конкретних ситуацій (саsе-study), який полягає в активному проблемно-ситуаційному аналізі, заснованому на навчанні через рішення конкретних завдань ситуацій (тобто рішення завдань з кейсів). Завдяки методу "саsе-study" для вирішення практичних завдань застосовуються теоретичні знання, що сприяє розвитку самостійного мислення, уміння вислуховувати та враховувати альтернативну точку зору, аргументовано висловлювати свою думку. Висновки: рішення завдань з кейсів розвивають у лікарів-інтернів навички клінічного мислення, навчання застосуванню теоретичних знань на практиці. Багатоступінчастість впливу й підвищення складності задачі приводить до вдосконалення клінічного мислення, розширення світогляду.
  Повний текст PDF - 85.898 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дрок В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дрок В. О. Кейс-метод в навчальному процесі лікарів-інтернів / В. О. Дрок // Сучасна стоматологія. - 2018. - № 2. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2018_2_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дрок Вікторія Олександрівна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського