Наукова періодика України Сучасна стоматологія


Антоненко М. Ю. 
Досвід імплементації інноваційних педагогічних методів на етапі післядипломної освіти лікарів-стоматологів / М. Ю. Антоненко, Н. А. Зелінска, Л. М. Саяпіна, О. А. Значкова, Т. А. Шуминська // Современная стоматология. - 2017. - № 2. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2017_2_17
Післядипломна освіта, як один із "заключних" етапів освітнього процесу, потребує специфічного педагогічного підходу та потребує її розвитку до статусу "перманентного процесу" або "освіти впродовж усього життя". Мотивація на це повинна бути сформована на всіх етапах професійного навчання, починаючи з додипломного. На етапі безпосередньо післядипломної освіти, під час інтернатури, акцент слід фокусувати на розширенні діапазону професійного мислення, більш тонкому осмисленні й розумінні лікарями-інтернами фундаментальних і прикладних знань, отриманні та поглибленні уявлень про менеджмент та юридичні аспекти медичної діяльності, гуманізації лікарської практики. Мета роботи - підвищення якості післядипломної освіти лікарів-інтернів шляхом розробки та застосування аудиторних і позааудиторинх форм навчання на основі принципів науково-практичного партнерства кафедри з науково-дослідними інститутами та приватними лікувальними високотехнологічними закладами. Для досягнення мети були залучені провідні професори та доценти кафедри стоматології, фахівці суміжних кафедр фундаментальних дисциплін НМУ імені О. О. Богомольця та науково-дослідних інститутів, проведена інтеграція в сумісну роботу з кафедрою провідних приватних стоматологічних клінік і лікувальних центрів міста Києва у формі рівноцінного партнерства. У переважної кількості лікарів післядипломної освіти була сформована стійка конфігурація якісно нового рівня клінічного мислення, а також мотивація на необхідність перманентного вивчання лікарської майстерності. Поняття ізаключний етапі навчання в інтернатурі для лікарів-інтернів став певною мірою умовним. Результати анонімного анкетування свідчать про високий рівень індивідуальної освітньої мотивації та впевненість в успішному працевлаштуванні у приватному секторі стоматологічних послуг із сучасним високотехнологічним рівнем забезпечення лікувально-діагностичного процесу. Висновки: вибрані стратегія й тактика імплементації комбінативних технологій у педагогічному процесі навчання лікарів-інтернів-стоматологів дозволить їм досягти професійного рівня та конкурентоспроможності на світовому ринку праці. Перспектива подальших досліджень полягатиме в порівняльному аналізі кількісних та якісних показників рівня післядипломної освіти лікарів-інтернів-стоматологів з урахуванням диференційованого вибору інноваційних методів і технологій навчання.
  Повний текст PDF - 95.663 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антоненко М.
  • Зелінска Н.
  • Саяпіна Л.
  • Значкова О.
  • Шуминська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антоненко М. Ю. Досвід імплементації інноваційних педагогічних методів на етапі післядипломної освіти лікарів-стоматологів / М. Ю. Антоненко, Н. А. Зелінска, Л. М. Саяпіна, О. А. Значкова, Т. А. Шуминська // Современная стоматология. - 2017. - № 2. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2017_2_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Антоненко Марина Юріївна (медичні науки)
  • Саяпіна Лада Михайлівна (медичні науки)
  • Значкова Олена Аркадіївна (медичні науки)
  • Шуминська Тетяна Анатоліївна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського